כמה קישורים ותזכורות:
1. אתר "נחשון" בו מופיעות מצגות בכל נושאי הליבה,
המצגות כוללות תרגול החומר ברמת ההבנה והיישום
http://highlearn2002.cet.ac.il/default.asp?vccourseid=125276&externalcall=1&userID=nachshonbi&password=2468 2. אני בוחן את עצמי בנושאי ליבה מתשס"ט
:
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Mazkirut_Pedagogit/Biology/AniBochen/Tashsat/BochanIvrit1.htmזה הקישור למבחן הראשון ואחריו יש עוד אחד.
3. מזכירה לכם את הרעיון של מורין לקיים בחינת קדם מתכונת- מבחן עם חומר פתוח.
חומר פתוח כולל המחברות של התלמידים, דפים שקיבלו, מבחנים, מחוונים למבחנים - לא ספרים
ולא מחברות מצולמות. כך רצוי שהתלמיד יארגן את כל חומר הלימוד לפי נושאים בקלסר גדול, ישלים
שיעורים שהחסיר וכמובן ילמד. (ביב' עם האנסין זמן המבחן הוא קצר,
כך שהם לא יכולים מאוד להיעזר בחומר הפתוח.). יש יתרון גדול למי שיודע איפה לחפש את התשובה.
ציון המבחן יכול להחשב כציון מבחן רגיל נוסף לתעודה.
תלמידים שלא מספיקים את כל שאלות המבחן, הודות לקדם מתכונת מקבלים קנה מידה על קצב העבודה הנדרש בבגרות.
4. לסיכום גוף האדם בדגש הומיאוסטזיס ישנה המצגת של נעמי ריבשטיין:
http://bioteach.snunit.k12.il/upload/.ppt09/homneomi.ppt