לתלמידי הגברת אמנות שכבה יא
« ב- : ינואר 04, 2009, 11:24:31 AM »
--------------------------------------------------------------------------------
שלום
מקווה ששלומכם טוב, תהנו מהחופשה המאולצת
בתקווה שנחזור במהרה לשגרת יומינו.
להלן משימה שינתן עליה ציון עם שובכם לבית הספר.
קראו בספר הכחול או הלבן של בית ספר רונסון
שיש ברשותכם את נושא רישום בעפרון.
בעמוד 58, 59,וענו על השאלות שנשאלות בגוף המאמר.
העזרו בחוברת הצילומים או באתר התמונות של המגמה באתר בית הספר:
http://mail1.makif.omer.k12.il/omer/gallery_thumbs.php?category=64&division=0 אוהבת ומתגעגעת אליכם ,
גוליה
דיווח לאחראים 79.177.118.164 (?)
שפי קסטל
ניהול
Karma: +0/-0
[applaud] [smite]
מנותק
הודעות: 10
בעניין: לתלמידי הגברת אמנות שכבה יא
« הגיב #1 ב- : ינואר 05, 2009, 03:43:33 PM »
--------------------------------------------------------------------------------
היי ג'וליה..
אם תוכלי לראות, עמוד 58 , נושא רישום בעפרון הוא רק חצי מעמוד 58.. כל השאר (גם 59) זה על רישום בגיר. (מה שאומר שאלה אחת עם שני סעיפים). זה פשוט לה היה נראה הגיוני.. לזה התכוונת?
דיווח לאחראים 212.179.253.231 (?)
juliagohari
ניהול
Karma: +0/-0
[applaud] [smite]
מנותק
הודעות: 4
בעניין: לתלמידי הגברת אמנות שכבה יא
« הגיב #2 ב- : ינואר 05, 2009, 08:42:18 PM »
--------------------------------------------------------------------------------
לתלמידי אמנות שלום.
הכוונה בנושא הרישום כולל את כל סוגי הרישום.עפרון, גירים פסטל,מתווה הכנה ורישום העומד כיצירה בפני עצמה.
לא להסס ולשאול שאלות ככל שיעלה .ביי גוליה
דיווח לאחראים 84.110.139.59 (?)
שפי קסטל
ניהול
Karma: +0/-0
[applaud] [smite]
מנותק
הודעות: 10
בעניין: לתלמידי הגברת אמנות שכבה יא
« הגיב #3 ב- : ינואר 05, 2009, 11:48:53 PM »
--------------------------------------------------------------------------------
,מתווה הכנה ורישום העומד כיצירה בפני עצמה
לא מופיע לא בעמוד 58 ולא ב59
דיווח לאחראים 212.179.253.231 (?)
juliagohari
ניהול
Karma: +0/-0
[applaud] [smite]
מנותק
הודעות: 4
בעניין: לתלמידי הגברת אמנות שכבה יא
« הגיב #4 ב- : ינואר 06, 2009, 04:33:36 PM »
--------------------------------------------------------------------------------
שפי שלום.
אם קראת היטב את שני העמודים ,יכולת לזהות את נושא המתווה שהוא למעשה הסקיצה וזאת ניתן לראות ברישומי ההכנה לציור גרניקה מאת פיקאסו ,וברישום ההכנה לרקדנית מאת דגה. לעומת הרישום בגירי פסטל מאת דגה של היצירה רקדניות בכחול וביצירה סלעים ליד מוצא מאת אנה טיכו, שמייצגים רישום כיצירה מוגמרת. מקווה שעזרתי.
דיווח לאחראים 84.110.238.144 (?)
סימונה
ניהול
Karma: +0/-0
[applaud] [smite]
מנותק
הודעות: 2
בעניין: לתלמידי הגברת אמנות שכבה יא
« הגיב #5 ב- : ינואר 13, 2009, 08:32:27 AM »
--------------------------------------------------------------------------------
ג'וליה שלום,איפה השאלות שצריך לענות עליהן ?