פורום מקיף עומר
נובמבר 24, 2024, 08:47:09 AM *
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

בצע כניסה עם שם משתמש, סיסמא ואורך חיבור
חדשות: רישום לפורום. על מנת לקחת חלק בפעילות בפורום, עליכם להירשם.
חלק מהתכנים או השירותים באתר עשויים להיות מוגבלים לצפייה או השתתפות.פתרון זום לבתי הספר - למשרד החינוך יש זום חינם לכל המורים ללא הגבלה.
http://forum.makif-omer.co.il/forum/index.php/topic,3765.0.html
 
   בית   עזרה חיפוש התחברות הרשמה  
עמודים: [1]   למטה
  הדפסה  
כתב נושא: לתלמידי י'4 של חנה גולדין  (נקרא 1118 פעמים)
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
דורית זוננשיין
אורח
« ב- : נובמבר 18, 2012, 02:58:08 PM »

לתלמידי החביבים!!!מה שלומכם/ן? איך מתמודדים בימים לא רגועים אלו?
אני מקווה שהכול בסדר.....
ועד שנחזור לבית הספר אני מבקשת לסכם לעצמכם וללמוד מספר נושאים.
יש להיעזר בספר הלימוד , וכמובן האינטרנט מלא.......
א. קראו על הספר "מדינת היהודים"  וכתבו:
1. מהי בעיית היהודים כפי שהרצל רואה אותה?
2. מהו הפתרון
3. התוכנית
4. החשיבות

ב. תוכנית באזל – -
1. הגורמים שהביאו את הרצל לכנס את הקונגרס הציוני הראשון
2. מטרות הציונות
3. תוכני באזל – הסעיפים העיקריים
4. חשיבות הקונגרס

ג.המסגרות הארגוניות שהוקמו בקונגרס באזל
1.המוסדות המממנים  - אוצר ההתיישבות היהודית, בנק אנגלו פלשתינה, קרן היסוד
2. המוסדות המארגנים – הקונגרס הציוני, וועד הפועל הציוני,וועד הפועל הציוני המצומצם
3. המוסדות המיישבים – קרן הקיימת, משרד ארצישראלי, חברת הכשרת היישוב
ד. משא ומתן מדיני של הרצל
1. עם גרמניה
2. עם טורקיה
3. עם בריטניה
בכל משא ומתן – יש לכתוב: עם מי ניהל הרצל משא ומתן?, למה לדעת הרצל יש למדינה אינטרס לסייע לתנועה הציונית?, משא ומתן עצמו כל השלבים.
ה. ויכוח על אוגנדה – טענות בעד וטענות נגד
שאלות  - אפשר לסמס או למייל – העבודה עם ציון (חובה)
אבקש לשלוח לי עד סוף השבוע את החומר למייל שלי לבדיקה – hanagoldin@gmail.com
מחובר
עמודים: [1]   למעלה
  הדפסה  
 
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Omar html Site linux server Omar Old Site linux server omer facebook