פורום מקיף עומר

תלמידים והורים => שכבה יא - שרית אסל => נושא נשלח על ידי: דורית זוננשיין על פברואר 17, 2013, 02:04:58 PM



כותרת: לכיתה יא'6 הלומדת ספרות עם קארין "התפסן בשדה השיפון" להגיש ביום שלישי, 05.03
תגובה על ידי: דורית זוננשיין על פברואר 17, 2013, 02:04:58 PM
לכיתה יא'6 הלומדת ספרות עם קארין:
רצ"ב קובץ העבודה על היצירה "התפסן בשדה השיפון" (רומאן מתורגם) אותה עליכם להגיש ביום שלישי, 05.03.13 (יום לפני הטיסה לפולין).
נא שימו להנחיות הנוספות המצורפות לקובץ זה.


התפסן בשדה השיפון/ ג'. ד. סלינגר
עבודת הגשה – יא' 6
הנחיות כלליות
1.   מועד ההגשה: יום שלישי, 05.03.13 (יום לפני הטיסה לפולין).
2.   את העבודה יש לכתוב בכתב יד ברור וקריא. אין להגיש עבודה מודפסת!
3.   יש לנסח תשובות עפ"י הכללים שלמדנו.
4.   יש לענות על כל השאלות.

1.   קראו פרקים: 2,9,13,17,22.
א.   מה ניתן להסיק על הולדן (תכונות אופי, אופן הסתכלות על העולם/ על עצמו) מתוך פרקים אלו?
ב.   תמכו בכל אפיון בדמותו של הולדן, אותו כתבתם בסעיף א', בציטוט נוסף (שאינו מובא בפרקים שצוינו לעיל). יש לציין את מספר הפרק ומספר העמוד בהם מופיע הציטוט, לכתוב את המשפט במלואו ולהסביר כיצד מתקשר לאפיון הדמות.

2.   קראו פרקים: 6,7,14,17,20,24,25. בכל אחד מהם ישנו קישור מסוים אל מוטיב הנפילה, המלווה את היצירה מתחילתה ועד סופה.
א.   פרטו לגבי כל אחד מן הפרקים שצוינו לעיל מהו הקשר בינם לבין המוטיב. בתשובותיכם הוסיפו מראה מקום (מספר עמוד) וצטטו.
ב.   קראו על נפילתו הסופית של הולדן במוזיאון. הסבירו מדוע לאחר המקרה הרגיש הולדן טוב הרבה יותר. הסבירו כיצד נפילה זו מתקשרת למוטיב.
ג.   מהי המסקנה המתבקשת מתשובותיכם בסעיפים א ו-ב על מוטיב הנפילה ברומן, ביחס לדמותו של הולדן?

3.   ברומאנים רבים נמתחת ביקורת על סדרי החברה וערכיה.
ד.   הסבירו מהי הביקורת על החברה המובעת ברומאן.
ה.   הסבירו והדגימו כיצד ביקורת זו באה לידי ביטוי. בססו דבריכם על הקשר של הולדן קולפילד עם הדמויות סביבו והסבר מהי הביקורת המועלת דרך קשר זה.

בהצלחה!!!


Omar html Site linux server Omar Old Site linux server omer facebook